wtorek, 26 lipca 2011

Początek

Wczoraj późnym wieczorem wpadłam na pomysł stworzenia swojego własnego bloga. Po wielu latach szukania, śledzenia innych blogów kulinarnych w końcu stworzyłam swój. Pomysł narodził się w sobotnie popołudnie gdy przy jedzeniu pysznego deseru mój towarzysz powiedział że powinnam otworzyć jakiś lokal ze słodkościami. Pomyślałam że to super pomysł który już od jakiegoś czasu chodził mi po głowie. Może kiedyś :)
Blog będzie trochę o codziennych sprawach oraz o kulinariach. Od jakiegoś czasu eksperymentuję z metodą montignaca dlatego przepisy które będę zamieszczać z powodzeniem można używać w tym stylu odżywiania. Nie lubię przepisów skomplikowanych i takich gdzie jest dużo składników. Kocham piec ciasta, ciasteczka, babeczki i torty ale weekendowo. W tygodniu przyrządzam śniadania, obiady oraz kolacje. Przepisy nie są skomplikowane. Dlatego zapraszam :D Mam nadzieję że będę inspiracją dla innych.

1 komentarz:

  1. Anula! witamy wśród blogujących! zapraszam do mnie w odwiedziny :)
    http://adebska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń